Telefono bidezko bezeroen arretarako plataformek, deiak egin nahiz jasotzekoek, bezeroen deien arretako erantzun-denbora hobetzen laguntzen digute, baita deien eraginkortasuna eta ebazpena zein kontrola ere.
Call-Center-a eta Contact-Center-a
Contact-Center eleaniztuna
Telemarketina eta Telesalmenta
Lehen mailako laguntza Teknikoko Zerbitzua (Help-Desk-a)
Telefono bidez orduak emateko zerbitzua
Arreta Teknikoko Zerbitzua
Herritarrentzako Arreta Zerbitzua
Langile gaituak eta, behar izanez gero, eleaniztunak, jartzen ditugu enpresen eta erakundeen eskura, bulegoetako, bulego profesionaletako, kliniketako eta abarretako Bezeroarentzako Harrera eta Arreta Zerbitzuetan lan egin dezaten.
Halaber, LOGIKAko langileek prestakuntza egokia eta esperientzia egiaztatua dute kontsumitzailearen, bezeroaren edo herritarren informazio-guneetan arreta ematen.
Administrazio-lanak kudeatzeko zerbitzua enpresetan eta erakundeetan erabiltzen diren agiriak izapidetzen adituak diren profesionalek osatzen dute.
Biltegiak osorik kudeatzea
Fakturak egiaztatea
Emate-agiriak egiaztatzea
Datuak grabatzea
Agiriak eskaneatzea
Edozein administrazio-lan
Kontuen exekutiboak, salmenta aholkulariak edota erakustokietako saltzaileak jartzen ditugu bezeroen eskura, besteak beste.
Horiek guztiek prestakuntza ugaria eta ezagutza sendoa dituzte Salmentetan eta Marketin Zuzeneko tekniketan.Ate hotzeko bisiten zerbitzua ere ematen dugu.
Akats bat egon da mezua bidaltzeanMezua ezin izan da bidali Helbide elektronikoa ez dago ondo idatzita Mesedez, item guztiak bete Mezua ondo bidalia izan da. |
944 797 500
Lutxana, 4 – 2. ezk.
48008 Bilbo
Caleruega, 53 - 1 Lokala
09001 Burgos
914 457 282
Rodríguez San Pedro, 2 – 8.a
28015 Madril
BIZKAIA / ARABA / GIPUZKOA / NAFARROA / KANTABRIA / ERRIOXA / BURGOS / VALLADOLID / MADRIL / BARTZELONA
Scroll